środa, 4 maja 2011

Metamorfoza kkaakkaa44

Z tego samego powodu, co bambi13ja (braku kosmetyków), nie będzie metki makijażowej, więc przejdźmy od razu do metamorfozy ubraniowej:


PRZED:


















 PO:
























Szczerze mówiąc, to bardziej podoba mi się Twoja wersja, ponieważ z SAMYCH ubrań z BASIC i darmówek, nic nie mogłam wyczarować... :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz